10 Eylül 2021 Cuma

Mohesn namjoo

 Saçlarını rüzgarda savurma, beni berbat etme

naz edip varlığımı kökünden sökme şehre şöhret olma, beni deli divane edip dağlara düşürme şirin işvelerini gösterme de beni ferat etme
ellerle mey içme, ciğerim delip meyden kızıl kanatma yüzün benden çevirme, feryadımı göklere yükseltme zülfün döküp beni mahvetme, lülelerine beni mahkum etme çehreni o kadar güzelleştirme de beni berbat etme güller açsın yanağında, vazgeçeyim gülden boyunu göster de geçeyim servinin seyrinden dostken el olup beni kendimden geçirme ağyarın gamıyla gamlanıp beni kederlendirme zülfün döküp beni mahvetme, lülelerine beni mahkum etme çehreni o kadar güzelleştirme de beni berbat etme saçlarını rüzgarda savurma, beni berbat etme naz edip varlığımı kökünden sökme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder