22 Eylül 2021 Çarşamba

.Bilinmezlere yolculuk yaparken seninle tenim



 Bilinmezlere yolculuk yaparken seninle tenim

Yüzünü kızarttım yalnızlığımın
Kelimeleri sansürledim ilk kez
Mavilerin içindeki yolculuk henüz başlamıştı
Bir fahişeyi satın aldığını sanan pezevenk gibi gülümsedi hayat
Mavi yolculuktu bu
Bir köpük aramaktı kendime dair
Yosun kokuyordu adam
Ellerindeki nasırlara ve derin kesiklere rağmen
Korkutmuyordu  adamın dokunuşları
Yüzündeki çizgiler yolculuğun süresini ele verir gibiydi
Sal usul usul sallanırken
Ben yaprak gibi titriyordum
Korkuyordum evet
Ruhumun örtüsünü kaldırmasından korkuyordum
Dehlizlerden korkuyordum
Hiç konuşmadı o gece adam
Ve küfretmedi kadın

Salı aydınlatan lamba neydi bilmiyorum
Tuttuğumuz yaşanmışlıkları doldurduk kovalara
Kelimeleri biledik birlikte
Bir duble ter içtik
Öz suyumu sürdüm çatlaklarına
Bir kaç saç teli bağladık oltaya ve denize attık
Düş tutmaktı dileğimiz
Adam ağlara sarıldı
Ben denize tutuldum
Rüzgar savurdu ve
biz yok olduk ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder