22 Mayıs 2024 Çarşamba

Power of Love.. Laura Branigan

 

Aşkın Gücü

Sarmaş dolaş yatmış aşıkların
Sabah fısıltıları
Yıldırım gibi gürlüyorlar
Gözlerine baktığımda
 
Vücuduna tutunuyorum
Yaptığın her hareketi hissediyorum
Sesin sıcak ve nazik
Vazgeçemediğim bir aşk
 
Çünkü ben senin kadınınım
Ve sen benim erkeğimsin
Ne zaman bana ulaşırsan
Yapabileceğim her şeyi yapacağım
 
Görünüyor ki hala zaman var
Çok uzakta olmama rağmen
Nerede olduğumu hiçbir zaman merak etmedim
Çünkü her zaman senin yanındayım
 
Çünkü ben senin kadınınım
Ve sen benim erkeğimsin
Ne zaman bana ulaşırsan
Yapabileceğim her şeyi yapacağım
 
Bir şeye doğru gidiyoruz
Daha önce olmadığım bir yere
Bazen korktuğum bir şeye
Ama aşkın gücünü
Öğrenmeye hazırım
 
Kalbinin çarpma sesi
Açıklıyor
Bir anda devam edemeyeceğim hissini
Geçen yılların ışığı
 
Çünkü ben senin kadınınım
Ve sen benim erkeğimsin
Ne zaman bana ulaşırsan
Yapabileceğim her şeyi yapacağım
 
Bir şeye doğru gidiyoruz
Daha önce olmadığım bir yere
Bazen korktuğum bir şeye
Ama aşkın gücünü
Öğrenmeye hazırım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder